Į darbą dviračiu keliauja ir direktoriai
Kai galvojame apie įmonių vadovus, vykstančius į darbą viešuoju transportu ar dviračiu, dažniausiai mąstome apie vakarus ar holivudo filmus. Bet kartais pavyzdžių toli ieškoti nereikia. Apie keliavimą į darbą dviračiu pasakoja keleivių vežėjos “Kautra” generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
“Galva ir taip visuomet užimta planais, projektais. Patinka ryte tiesiog ramiai praminti ir per daug neapkrauti savęs mintimis. Važiuoji, saulė kyla, miestas bunda. Siūlyčiau kiekvienam bent vasarą išlipti iš automobilio. Kitomis akimis pamatai miestą”, – pasakojo L. Skardžiukas.
Pasak Lino į darbą ir atgal jis kasdien numina po 7 kilometrus. Kelionė dviračiu į darbą pašnekovui padeda palaikyti ir formą.
“Nesinori užsisėdėti prie stalo ir susitikimuose. Reikia pajudėti. O tam galimybių per darbus nėra daug. Tad kelionė dviračiu į darbą iš dalies tai atperka”, – kalbėjo dviratininkas.
Į darbą Žemuosiuose Šančiuose pašnekovas važiuoja Panemunės šilu palei Nemuną.
“Kaunas – žalias miestas, tad smagu, kai gali važiuoti ne tik kartu su automobiliais, bet ir miškais, parkais. Kai pavažiuoji šilu apsuptas gamtos, supranti kokios užterštos gatvės nuo eismo”, – minėjo pašnekovas.
L.Skardžiukas pasakoja, kad į darbą dviračiu važiuoja tik vasarą ir, kad keliones dviračiu riboja ne tik šilti orai.
“Prasidės rugsėjis ir baigsis mano sportas bei kasdienės kelionės dviračiu. Turiu moksleivę dukrą, tad reikia nuvežti ir į mokyklą, ir pasiimti iš būrelio. Tikiuosi savaitgaliais bent bus proga daugiau išminti”, – kalbėjo “Kautros” direktorius.
Pašnekovas taip pat mini, jog kiekvienais metais pavasarį ir rudenį su kolegomis vyksta į dviračių žygius skirtinguose Lietuvos kraštuose. Didesnė kompanija kelionėms renkasi autobusus, kad galėtų keliauti kartu visi ir gabentis dviračius.
“Kokie keliavimo dviračiu minusai? Kad į darbą ateini su nuo šalmo pašiauštais plaukais”, – juokėsi pašnekovas.