Dviračių revoliucijos pradininkas lieka pamirštas?
Dviračių revoliuciją pradėjęs Kaunas pamiršo pagrindinius dviračių revoliucionierius mieste. Vicemeras Povilas Mačiulis feisbuke kreipėsi į „Lietuvos geležinkelius“, siūlydamas papildomai neapmokestinti dviračius besivežančių keleivių. Vis tik vicemeras pamiršo (ar nežino), kad dviračius “Kautros” autobusais keleiviai vežasi nemokamai jau nuo 2010 metų.
Nemokamai vežami nuo 2010 metų
“Patys būdami dviračių entuziastais ir išgirdę apie savivaldybės akciją populiarinti dviračius mieste labai nudžiugome. Vis tik keistas pasirodė savivaldybės iššūkis “Lietuvos geležinkeliams” ir noras pastatyti dviračių laikymo vietą nemokamai jei jie pradės dviračius vežti nemokamai. Dviračius nemokamai vežame nuo 2010 metų, bet nesulaukėme nei nemokamų dviračių laikymo aikštelių ir kitų panašių iššūkių iš miesto atstovų”, – pasakojo “Kautros” marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.
Kelionė iš Kauno į Vilnių “Kautros” autobusu kainuoja nuo 6 eurų. Jei nori kartu vežtis savo dviratį jį vežiesi visiškai nemokamai.
“Paantrindamas vicemerui galiu pasakyti, kad kelionė “Kautros” autobusu į Vilnių be dviračio kainuoja 6 eurus, o keliaujant su dviračiu taip pat 6 eurus. Matematika labai paprasta – dviračio vežimas yra nemokamas. Skatiname darnų keliavimą nelaukdami papildomų iniciatyvų ar nedalyvaudami tarptautiniuose projektuose”, – šypsojosi M. Sakalauskas.
Vežami visoje Lietuvoje
“Kautros” tarpmiestiniais autobusais dviračius vežtis galima nemokamai ištisus metus. Įmonė turi įsigijusi per 80 dviračių laikiklių. Vienas laikiklis gali vežti nuo 3 iki 7 dviračių vienu metu. Autobusai, neturintys laikiklių dviračius veža bagažo skyriuje.
“Dviračius nemokamai vežame visoje Lietuvoje. Didžiausi srautai susidaro tarp didžiųjų Lietuvos miestų bei kurortų – Druskininkų, Anykščių, Birštono ir aišku pajūrio. Nors ši vasara gerais orais ir nelepina, matome didelį aktyvumą vežantis dviračius autobusais”, – kalbėjo M. Sakalauskas.