Gerino keleivių aptarnavimo ir pirmosios pagalbos žinias
Kasdien vežant keleivius įvyksta daugybė netikėtų situacijų. Siekiant į jas tinkamai sureaguoti, labai svarbu būti pasiruošus. Keleivių pervežimo įmonė “Kautra” toliau tęsia vienus didžiausių autobusų vairuotojų mokymų Lietuvoje, kurių metų jie gilina klientų aptarnavimo bei pirmosios pagalbos žinias.
Keleivius sutikti su šypsena
Didžiąją mokymų dalį sudaro klientų aptarnavimo tema. Vairuotojai mokomi spręsti kritines situacijas, priimti greitus sprendimus, pozityviai aptarnauti keleivius.
“Mokymų metu norime, kad vairuotojai įgytų daugiau pozityvaus mąstymo ir požiūrio į klientą. Akcentuojame, kad tai ne raketų mokslas – keleiviui pakanka parodyti dėmesį, atsakyti į jo klausimus, suteikti paslaugas. Ir tai padaryti su gera nuotaika, šypsena. Ir viskas. Svarbu atrasti savyje motyvacijos ir pozityvaus požiūrio. Tuo mūsų vairuotojai visuomet pasižymėdavo, norime, kad taip ir toliau liktų”, – pasakojo “Kautros” marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.
Mokymų metu be teorinės dalies buvo sprendžiamos ir praktinės užduotys, nagrinėjami konkretūs atvejai, pasitaikantys vairuotojų darbe.
Pirmosios pagalbos žinios
Mokymų metu taip pat buvo rengiami pirmosios pagalbos kursai. Jų metu vairuotojai buvo mokomi kaip atlikti pradinį gaivinimą – kaip teisingai laikyti galvą, kur ir kiek spausti, kiek įpūsti.
“Kiekvieną dieną pervežame tūkstančius keleivių. Ir nežinai kas gali nutikti bet kurią akimirką. Keleiviui gali tiesiog pasidaryti bloga, jis gali nualpti. Tam vairuotojas turi būti pasiruošęs. Yra ne vienas atvejis kai vairuotojui laiku suteikus pirmąją pagalbą buvo išgelbėta gyvybė. Manau ir keleiviai jaučiasi saugiau žinodami, kad mūsų vairuotojai yra tam pasiruošę”, – pasakojo “Kautros” marketingo vadovas M. Sakalauskas.
Visas įgytas teorines žinias mokymų dalyviai galėjo pritaikyti ant specialiai skirtų manekenų. Šiemet mokymuose dalyvauja virš 200 įmonės vairuotojų.